Olsztyn: Oferta pracy w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie
Szukasz pracy? Masz doświadczenie w administracji publicznej? Ta praca jest właśnie dla Ciebie. Komendant Miejskie Policji w Olsztynie poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty w Zespole Kadr i Szkolenia.
Specjalisty
w Zespole Kadr i Szkolenia
Komendy Miejskiej Policji w Olsztynie
Wymiar czasu pracy: 1/1 – umowa o pracę w zastępstwie
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało:
- opracowywanie rozkazów personalnych
- przygotowywanie świadectw służby i opinii o służbie
- prowadzenie akt osobowych policjantów oraz rejestru urlopów wypoczynkowych kadry kierowniczej i służby
logistycznej
- archiwizowanie akt osobowych policjantów;
- kierowanie policjantów na komisję lekarską;
- sporządzanie meldunków o stanie zatrudnienia
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno - biurowa
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- naturalne i sztuczne oświetlenie
- wymuszona pozycja ciała
- bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów
Wykształcenie: średnie
Wymagania niezbędne :
- znajomość przepisów ustawy o Policji i Kodeksu Postępowań Administracyjnych
- co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- biegła umiejętność obsługi komputera
- dyspozycyjność
- samodzielność oraz inicjatywa
- dokładność i rzetelność
- umiejętność pracy zespołowej
- niekaralność kandydata i najbliższych członków jego rodziny
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe lub podyplomowe z zakresu: administracji lub zarządzania zasobami ludzkimi
- 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę
państwową o klauzuli „poufne”
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia,
- kopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają
skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych
klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
zgodnie z ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. Z 2010 r. Nr 182, poz.
1228 ze zm.),
Dokumenty należy przesyłać w terminie do 14.03.2016 roku
pod adres:
Komenda Miejska Policji w Olsztynie
ul. Partyzantów 23
Zespół Kadr i Szkolenia
tel. kontaktowy : 089 522-33-38
Inne informacje:
- do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu
- oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane,
- oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:
http://www.mpips.gov.pl/bip/wolne-stanowiska-pracy-w-mpips/oswiadczenie-dla-potrzeb-rekrutacji/
- oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem
- złożone dokumenty nie będą zwracane,
- wybrani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie
- wynagrodzenie 1873,84 zł brutto
- wynik naboru zostanie ogłoszony w BIP KMP w Olsztynie oraz w Serwisie Informacyjnym Służby Cywilnej KPRM
- dodatkowe informacje: tel. 089 522-33-38